خدای من !چه سفر دور و درازی.خرق عادت کردن واز هیاهو کردن نترسیدن و بادل صادق بودن

وبا علم اینکه افرادی روشن وباسواد  که دارای فضیلتهای والای انسانی هستند  دلنوشته های بنده ای جاهلی را در عبور از کویر وبلاگی که دچار خشکسالی گشته مرور کنند ونه تنها توشه ای نیابند بلکه در واگویی بخشی از یک سفر طولانی که مصادف گشت بادوری از اینترت  دچار سرگردانی وحیرت شوندکه ایا برای رسیدن به خود سازی هرچند نسبی  کنجی نشستن وسیری در اعماق درون داشتن نیست؟ چگونه کسی که در همان اغاز راه درجستجوی شناخت خود باکودک  درونش انچنان سرگرم بازی کودکانه وجدال ناشیانه گردیده وگرد پریشانی وغبار غم  بر چهره افشانده که رسالت انسانی و دینی خود را فراموش کرده است میتواندمدعی نشان دادن راه یه انسانهای که شدیدا نیازمندشناخت خودشان هستند باشد.!تقارن این موج وتوجه این باور با ورود به ماه مهمانی خدا ولو در  غربت بودن ومحروم ازبسیاری  فیوضات و برکتهای رمضان نه تنها برایم مبارک بلکه فرصتی برای دوباره بودن واز قفس رهاشدن است. وچشم امید به خدا داشتن.

خدا را چه دیدی؟۰۰۰۰۰وشایدپینه دوز شدن. 

مدتا یه پینه دوز بود دلا رو  وصله می کرد...... 

خدایا توی این ماه دلم به تو سپردم .دلم اسمونی نگه دار.

نظرات 9 + ارسال نظر
دوست پاییزی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام به پینه دوزی که دلش آسمانیست
چه متن زیبایی رو با کلماتی که خیلی ساده به نظر میرسند خلق کردی..واقعا با خوندنش لذت بردم..

هرکه خود باخته تر مهر کسان بگزیند..پاره ی دل شده بر قلب همه بنشیند..
همون کاری که شما میکنی..
فدای اون دل آسمونیت.. دختر گلت

ماهی خانوم سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام
دلم براتون تنگ شده بود
فوت مادربزرگتونم تسلیت می گم
روحشون شاد
شاد باشید و التماس دعا...

ساحل افتاده شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار
طاعاتتون قبول
این ایام رو تسلیت میگم خدمتتون
شنیدم مادربزرگ مهربونتون اسمونی شدند ...
روحشون شاد
من و خانواده رو هم شریک بدونید.
این ایام خیلی التماس دعا دارم... خیلی زیاد
میدونم که می دونید برای چی میگم
عافیت دین در دنیا و |آخرت رو میخوام.
یه وقتایی جنگیدن با سرنوشت سخته اما ...

ماهی خانوم دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ

الهی قربونتون برم عمو نمی دونین از دیدن اسمتون چقدر خوشحال شدم.
التماس دعای حسابی دارم ازتون.
شما با اخلاق آسمونیتون خیلی به خدا نزدیکین ما رو از یاد نبرین.
یا حق!

***بهار-فرشته معصوم*** پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

salam doost azizam.
vaghan nemidoonam chetor bayad in gheybate toolani ro jobran konam.vaghan sharmandam.
bezar be hesabe in konkoore lanati o gereftariash.
vali alan oomadam jobran.be monasebate shabe yalda ye mehmooni bozorgo MAKHSOOS gereftam.khoshhal misham to ham biay.
tanham nazar.montazeretam.
Ba Arezooye Behtarinha:BAHAR

ساحل یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ب.ظ

مدتهاست دلم میخواد معنای الهامات درونی رو بفهمم!

ساحل دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام
برای کامنت شما جوابی در وبم نوشتم. قابل بدونید و بخونید.
اما این سوال عمیق به امید پاسخ گرفتن مطرح شده!

سلام علیکم
هر چند بنا نداشتم به این زودیها بیام اینجا امااطاعت نمودم .
خب من تمرین می کنم ترازو ی سنجشم را از درونم تنظیم کنم وبا
نوای طبال قیل و قال کنندگان هماهنگ نکنم چرا که مدهای روزگار
تغیر پذیرند هرچندلباس دین به تنشان کرده باشند.شاهد مدعا فعلا
یکیش ازغیب رسید(لباس مشکی برابر حدیثی پوشیدنش نه مکروه
بلکه حرام)!!و.........
دارم یاد می گیرم ندای ارام درونم را دنبال کنم صدایی که با احساس
وفطرت صحبت میکند نه با کلمات و پیشنهاد میکنم به ظرافت موضوع
خوب توجه نمائی وشما هم انجه از درون میشنوی دنبال کن!
واین مباینت با احکام وضوابط دین ندارد .من اگه زنده باشم دو روز
دیگه برمیگردم!

ساحل یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ


سلام و ادب خدمت شما برادر بزرگوارم
مثل همیشه بزرگواری فرمودید.

همونطور که مستحضرید لباس تقوی بهترین لباس است. و رنگ خاصی هم برای آن مشخص نشده!

از طرفی صبغة‌ الله و من احسن من الله صبغة؟؟

و خداوند همه رنگ ها رو آفرید. حتی خیلی بیشتر از این دوازده تا رنگی که ما توی جعبه مداد رنگی زندگیمون داریم.

انکار نمی کنم که مدتی اسیر لباس بودم. اما الان خیلی بزرگتر از اون شدم که بخوام با لباس!! قضاوت کنم.

با فرمایشات شما کاملا موافقم. فقط نمی دونم چی باعث شده که شما فکر کنید من سیاه بین هستم!؟

انشالله صد و بیست سال عمر با عزت داشته باشید.




ماهی خانوم یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام عمو جون
دلتنگتونم
نمیاین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد